Preciosa spustila kampaň St. Elsewhere

30.10.2018  //  Novinky

Preciosa Components odhalila novou řadu unikátních produktů včetně dvanáctifacetové šatonové růže, která je nejmenší na světě, šatonu s nejbrilantnějším výbrusem a dvou ojedinělých pokovů vhodných pro metodu ztraceného vosku. Kampaň pro sezónu podzim/zima 2019/20 s názvem St. Elsewhere čerpá inspiraci z technologií, které napomohly k jejímu vytvoření. Záměrně neurčená lokalita St. Elsewhere, zavede návštěvníky do křišťálové laboratoře. „Novinky, které se objevují v této kolekci, jsou opravdu významnými inovacemi ve světě křišťálu a šperkového kamene,” popisuje Jan Štiller, ředitel pro rozvoj obchodu a marketingu, Preciosa Components. „Téma kampaně vlastně poukazuje na progresivní charakter kolekce tím, že předvádí novinkové produkty v kontextu nejmodernějších technologií, které přispěly k jejímu vzniku”.

(podle www.preciosa.com z 11. 9. 2018; pn)